Любимата на модната индустрия Джиджи Хадид е доказателството, че жените наистина могатвсичко – да бъдат успешни в работата си и отдадени на майчинството, докато междувременно изглеждат зашеметяващо. След като през септември 2022 дъщерята на Хадид, която носи името Кай Хадид Малик, навърши 2 години, Джиджи успява да хвърли поглед назад и да сподели с почитателите си каква е нейната тайна за безупречен външен вид, както и как постига баланса между работата и грижите за детето си.
Когато става дума за ежедневна бюти рутина, Джиджи Хадид следва примера и уроците по красота на своята майка Йоланда. „Тя имаше много опростен и натурален подход към грижата за кожата“, коментира Хадид. „Не прекаляваше с употребата на козметични продукти и аз също следвам тази философия. Що се отнася до ежедневната рутина, изразът „less is more“ тук важи с пълна сила“. Моделът споделя, че се доверява на съвсем семпла комбинация от продукти, но залага на високия клас козметика.
След като през 2020 година става майка, Хадид все по-трудно успява да намери време за себе си и признава, че е принудена да преосмисли своя сутрешен ритуал за красота, свеждайки го само до най-необходимото. Когато ѝ предстои работен ангажимент, разбира се, тя не прави компромис с визията си, но когато е у дома, Джиджи е отдадена изцяло на майчинството.
„Когато сутрин се събудя, измивам лицето си с лека пяна, след което нанасям и хидратиращ крем за лице. Не пропускам и любимия си аромат“, споделя тя. „Ако нямам време, не слагам грим. Връзвам си косата, за да я поддържам в добър вид. Естествено, все още имам поводи да обличам по-ефектни дрехи. Полагам усилия, за да открадна малко време за себе си през седмицата – обикновено го използвам, за да отида на козметик или просто си взимам дълъг душ и релаксирам.“
Истинско чудо е, че Джиджи Хадид успява да поддържа хармония между родителството и кариерата, имайки предвид натоварения ѝ с ангажименти график. Хадид е един от най популярните в момента модели и участва в рекламни кампании за световни марки като Fendi, Moschino, DSQUARED2 и др. Освен като модел, Хадид успешно се изявява и като моден фотограф, а портфолиото ѝ включва впечатляваща рекламна кампания за Versace, както и фотосесия за списание V Magazine.
Хадид дължи кариерата си на световноизвестен модел не само на своята красота, но и на високия си професионализъм. Съвместните проекти и рекламни кампании на Хадид с водещите дизайнери на модната индустрия често прерастват в дългогодишни партньорства. Пример за това е приятелството между Хадид и дизайнера Майкъл Корс, а едно от последните им начинания е рекламната кампания на дамския аромат Wonderlust.
Двамата споделят обща страст към пътуванията и екзотичните дестинации, затова не е учудващо, че решават да обединят усилия именно за рекламната кампания на този вдъхновяващ дамски аромат. С разкошни нотки жасмин и бадемов крем, Wonderlust веднага става любим на Хадид, която споделя, че когато го носи, се чувства така, сякаш е във ваканция. Wonderlust е сред фаворитите и на самия Майкъл Корс, който допълва, че уханието му носи полъха на лятото дълго, след като то вече си е отишло.
„Жасмин, винаги този жасмин. И бял равнец. Прясно окосена трева. И още нещо...“ Майкъл Корс разкрива и тайната съставка на Wonderlust – лек, почти неуловим дъх на цитруси, спомен от детството и летните ваканции край морския бряг.
Дизайнерът споделя, че основната концепция зад Wonderlust е сладкото чувство на свобода и бягство, което ароматът пресъздава.Пленяващото ухание на бадем, съчетано с розов пипер във връхните нотки, контрастира на деликатната флорална сърцевина от жасмин и карамфил, а топлата основа от сандалово дърво изненадва сетивата до самия финал, с чувствени акорди от бензоин и кашмир.
За Джиджи Хадид, да бъде рекламното лице на Wonderlust е повече от работен ангажимент: „Когато нося този аромат и затворя очи, мога да усетя топлината на слънцето и чувствам прилив на позитивна енергия. Връщам се обратно към дните, в които снимахме рекламната кампания –към усещането да се чувстваш свободен и да правиш това, което обичаш.“
Освен че ежегодно участва в Седмиците на модата и снима рекламни кампании за модни марки от ранга на Michael Kors, Джиджи Хадид успява да намери време и за собствените си бизнес проекти. През 2022 година Джиджи Хадид пуска на пазара и свой моден бранд, носещ името "Guest In Residence", който включва луксозни линии мъжки и дамски облекла от 100% кашмир. С какво още ще ни изненада Хадид, тепърва предстои да разберем.