Разликата в годините между поколението Y, наричани още милениали и поколението Z или не е голяма. Първото обхваща хората родени в началото на1980-те и завършва до 2000-те години. Второто включва родените от средата на 90-те години на миналия век до първите 10 години на XXI в.

За сметка на годините обаче те са различни в начина си на живот и вземането на решения. Включително и по отношение избора на дрехи, грим и маникюр.

Любопитно е да сравним начина, по който двете поколенията предпочитат да оформят и оцветяват ноктите си.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Градиент

Когато става дума за сливане на два или повече цвята, Y и Z поколенията имат съвсем различни разбирания.  

За първите това е плавен преход от един нюанс към друг, от корена на нокътя до върха. Обикновено това е вариант в нежни пастелни цветове.

Вторите предпочитат тенденцията аура нокти, при която преходът на цвета е в центъра на нокътя. По правило се избират ярки цветове, например оранжево с жълто или лилаво с неоново розово. Макар да са допустими и по-меки варианти като ментово-зелено с небесносиньо.

Дължина и форма на ноктите

Милениалите предпочитат маникюр, който е удобен и лесен за носене. Ето защо най-често имат къси или средно дълги нокти в квадратна форма.

Поколението Z обожава дългите нокти с форма на бадем, без да се страхуват от неудобството. Те не се притесняват да повторят маникюрите на Кайли Дженър, Cardi B или Дуа Липа.

Блясък

Специалистите твърдят, че по отношение на блясъка, поколението Y предпочитат традиционните решения. На ноктите им по-често може да видим златисти или сребристи частици, дискретен брокат и кристали.

Блестящият маникюр на поколението Z е представен от все по-популярния в последно време дизайн „котешко око“. Всъщност, той съществува отдавна, но тенденцията за нов поглед върху класиката върна на мода преливащия блясък с оптични илюзии.

Дизайн

Поколението Z като цяло имат склонност да отрича общоприетото и традиционното - и търси това, което ще го открои от тълпата, включително и по отношение на дизайна на нокти.

Те предпочитат ярки и богато декорирани маникюри с метални елементи, мини-изображения на герои или 3D детайли. И са готови да експериментират и опитат всичко необичайно.

Милениалите са ценители на минималистичния дизайн. Френски маникюр, сапунен или млечен, пастелни нюанси - това е за тях.

Разбира се, те също обичат ярките цветове, но знаят границата – и ако покритието е червено, то тогава дизайнът ще максимално изчистен.

Какво е поколението Z в България и какво е по света - вижте във видеото:

Последвайте ladyzone.bg във FACEBOOK

Последвайте ladyzone.bg в INSTAGRAM

Последвайте ladyzone.bg в ТIKTOK