Ели Голдстайн е на 18, от Великобритания и е модел. Преди няколко дни всички пишат за нея, когато се появява в реклама на Gucci ("Гучи") и на страниците на италианския Вог. Това че е със Синдром на Даун не пречи на модния гигант и модната библия, а точно напротив – кампанията, в която Ели участва, подкрепя талантите и „популяризира темата за нетрадиционната и нестереотипна красота“.
Това е един от първите пъти, в които Gucci използва модел със Синдром на Даун в своя кампания.
18-годишната британка рекламира последната спирала за мигли на марката, а фотосесията е заснета от базирания в Лондон фотограф Дейвид Пиди Хайд. Продуктът за мигли е създаден „за тези, които дръзват да изразят и приемат своите различия“.
Снимката на Ели в Инстаграм акаунта на Gucci събира десетки хиляди харесвания, а отдолу потребители благодарят на бранда, че е избрал да покаже красивите хора в тяхната различност.
Самата Ели заявява, че се е насладила на възможността и страхотния снимачен ден.
„Когато погледна снимките, се чувствам горда със себе си и щастлива. Всички коментари и харесвания от цял свят в социалните мрежи са страхотни“, коментира 18-годишният модел пред британския Вог.
Ели става модел на 15, когато агенция я избира заради фокуса си върху хора с увреждания и видими различия.
„Когато хората осъзнаят, че мога да говоря и имам приветлив характер, тяхното отношения се променя и те се усмихват. Те трябва да бъдат по-позитивни и да ни дадат шанс да не бъдем игнорирани“, казва още младият модел пред изданието на Острова.
Ели Голдстайн се присъединява към нарастващия списък с модели със Синдром на Даун, които биват избрани от модни агенции и брандове, за да насърчават и промотират кампании, свързани с приобщаването и многообразието.