Клиентът винаги е прав - тази сентенция важи с пълна сила не само в магазини и хотели, но и в ресторанти. Но все пак май не винаги е така. Вижте най-забавните поръчки на храна, които сервитьори са чували от клиентите. 

 

- Силно алергичен съм към чесън, има ли го в специалитета ви?
- Да, има малко.
- Е, ако не го виждам, няма проблем.



Клиент се оплакал, че е изял омлета си, но в менюто не било посочено, че съдържа „толкова много яйца...“. 

- Мога ли да получа специалитета ви с фетучини, а не с пенне? Алергичен съм към пенне.
- Алергичен сте към формата на пастата?!

- Френска лучена супа, без лук, моля.

Ще поръчам вегетарианско филе миньон.

- Бих искала паеля, но без ориз.

- Искам ястие с агнешко, но, моля, месото да не е френско. Не обичам храната ми да идва от толкова далеч.

Лазаня без месо и без бешамел.

Искам бургер - без лук, без домати, без яйце, без бекон, без кисели краставички, без пържени картофи, нищо, само кравата.

- Филе миньон от каква риба се приготвя?