.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

8-те любими упражнения на Линдзи Вон, за да бъдете красиви и силни като олимпийски шампионки

LadyZone.bg | преди 12 седмици
Снимка: redbullcontentpool.com

Лятото ей сега ще дойде и пак ще се забързаме към фитнесите и ще започнем с диетите.
Може да си спестим напрежението и гладуването с комплекса от 8-те любими основни упражнения на Линдзи Вон, които можем да правим практически навсякъде и по всяко време. А Линдзи определено е вдъхновяваща жена - красива и успяла спортистка - четирикратна носителка на Световната купа по ски алпийски дисциплини и носителка на още куп награди и отличия. Как поддържа форма ли? Ето:

  1. Странични напади

линдзи
Снимка: redbullcontentpool.com

За какво е: дупе, бедра и прасец

Как се прави: Изправете се. Поставете стъпалата на ширината на ханша и наведете горната част на тялото. Направете голяма стъпка в страни като се уверите, че коляното ви е свито. Ходилата трябва да сочат напред, а коляното ви не преминава пред пръстите. Натиснете и се върнете в изходна позиция.

 

  1. Мъртва тяга с един крак

линдзи вон
Снимка: redbullcontentpool.com

За какво е:  основно упражнение за всички мускулни групи като в същото време подобрява и баланса

Как се прави: За това упражнение ще са ви нужни тежести, може и пълни бутилки с вода. Изправете се и поставете стъпалата на ширината на ханша, след което наведете напред горната част на тялото си. Вдигнете единия си крак и продължете да навеждате тялото си. Кракът, който повдигате, трябва да е изправен.

 

  1. Отпад (напад назад) с топка

линдзи вон
Снимка: redbullcontentpool.com

За какво е: много интензивно упражнение за крака

Как се прави: Застанете изправени пред топката и поставете върху нея предната част на дясното ходило. Започнете да движите топката назад с крака си, докато коляното ви образува прав ъгъл. След това се върнете в изходна позиция. Можете да добавите и тежести към упражнението, но преди това се уверете, че техниката ви е правилна.

 

  1. Планк

линдзи вон
Снимка: redbullcontentpool.com

За какво е: основно упражнение, което развива абсолютно цялата коремна мускулатура

Как се прави: Поставете лактите под раменете, а краката в позиция за лицеви опори. Опитайте се да застанете в права линия от главата до петите. Опитайте се да задържите тази позиция за целия интервал от време, без бедрата ви да започнат да се свличат.

 

  1. Руско завъртане

линдзи вон
Снимка: redbullcontentpool.com

За какво е: коремна мускулатура с акцент към страничните мускули

Как се прави: Седнете на пода и свийте бедрата и коленете си на 45 градуса. Преместете гърба леко назад, все едно се облягате. Започнете да извивате торса си наляво и надясно, докато не докоснете пода с тежестта и повтаряйте до края на интервала. Можете да правите упражнението и без тежести.

 

  1. Планк върху топка с коляно

линдзи вон
Снимка: redbullcontentpool.com

За какво е: по-интензивен вариант на упражнението за цялата коремна мускулатура

Как се прави: Поставете лактите си в позицията на планк, но този път върху топката. При това упражнение не трябва да задържате позицията, а да повдигате коленете едно след друго. Задръжте корема си свит, а таза - наклонен напред. Стабилизирайте и раменете си. Можете да местите краката си както напред, така и настрани, което от своя страна повишава трудността и интензивността на упражнението.

 

  1. Раменна преса върху топка

линдзи вон
Снимка: redbullcontentpool.com

За какво е: едно от най-добрите за ръце и рамене, плюс подобрява координацията и баланса.

Как се прави: Седнете в центъра на топката, изправете гърба си и поставете ходилата си на пода. Поставете гиричките на бедрата си и когато сте готови, ги позиционирайте непосредствено до главата си. След това започнете да ги изтласквате, но не позволявайте да се докосват над главата ви. В края на позицията задръжте ръцете леко свити. Без да почивате, спуснете гиричките до главата си. Поддържайте главата в обичайната си стойка, а гърба изправен. Повтаряйте движенията бавно и контролирано.

 

  1. Лицеви упори върху медицинска топка

линдзи
Снимка: redbullcontentpool.com

За какво е: основно упражнение за почти всички мускулни групи

Как се прави: За да правите лицеви опори, поставете ръцете си под гръдния кош, на ширината на раменете. След това изправете краката си и застанете на пръсти. Тялото ви трябва да образува права линия и да усеща напрежение. След това поставете внимателно едната ръка на топката. Свийте ръцете и спуснете горната част на тялото си. Изчакайте от 3 до 5 секунди преди всяко повторение. 

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите