ИКЕА България представи по време на специалното ежегодно събитие новия каталог на шведската мебелна компания за 2018 г.
Новият каталог на ИКЕА е фокусиран върху дневната – събирателно място за семейството и приятелите и сцена на нашия живот у дома. В днешно време, когато животът става все по-динамичен, новият каталог ни показва как нашият дом може да следва начина ни на живот и да се адаптира към промените в него. Затова тази година ИКЕА ни приканва да създадем #мястозаживот – за всичко, което е наистина важно за нас. Решенията в каталога са фокусирани върху това как да направим повече място вкъщи за дейностите и нещата, които обичаме – независимо от размера на бюджета и квадратурата, с която разполагаме.
Разпространението на новия каталог започва в София на 1 септември. Налични са също дигитална версия и мобилно приложение, които ще позволят на всички в България да имат достъп до съдържанието на каталога.
YPPERLIG е една от предстоящите лимитирани колекции в новия каталог, създадена в колаборация с датската дизайнерска компания HAY. Отличава се със своите скандинавски ценности и идентичност, съчетани с най-новите производствени техники. Колекцията включва 35 нови продукта, обединени от апетитни нюанси, линеен дизайн и висококачествени материали с една цел - да ни помогнат да създадем по-уютно споделено пространство за живот.
Другата голяма новина е сътрудничеството с британскaта дизайн звезда Том Диксън, резултатът от което oчакваме в магазините в началото на 2018 г. Оспорвайки принципите на традиционното производство на мебeли, Диксън и ИКЕА създават един свеж прочит на меката мебел чрез колаборативна платформа, която позволява на всеки желаещ да се включи в процеса на дизайн.
През новата каталожна година очакваме и VÄSSAD – първата колекция на ИКЕА, изцяло произведена в български фабрики, както и плюшена играчка, нарисувана от българско дете. Летящият дакел Мури, създаден от 10-годишната Мира от София, ще бъде в продажба в магазините на марката в 49 държави от месец ноември като част от ежегодната кампания с добра кауза на ИКЕА, в която деца помагат на деца по целия свят.
Тазгодишният каталог идва в 328 страници, преведен на 35 езика и се разпространява по цял свят. От излизането на първия ИКЕА каталог през 1951 г. до днес каталогът на ИКЕА е сред изданията с най-голям тираж в света.