.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

14 храни, които можете да ядете в обилни количества, без да качвате тегло

Евгений Милов | преди 1 година
зеленчуци и плодове
Снимка: iStock
Перфектни за всяка диета и сваляне на излишните килограми

Ако има нещо изумително в повечето зеленчуци и плодове, това е че можем да ги ядем в обилни количества без риска от качване на излишни килограми. Всяка жена знае, че няма нищо по-хубаво от нискокалоричните храни, но знае ли всяка жена кои са те?

Нутриционистката д-р Лиса Йънг ги разделя на два вида - зеленчуци и плодове с ниско съдържание на захар. Според нея има няколко причини, които правят следващите храни перфектни за всяка диета и сваляне на телесното тегло - съдържат предимно вода, имат пренебрежимо малко калории на 100 грама, съдържат засищащи фибри, богати са на минерали, витамини и антиоксиданти.

Всичко това ги прави не само перфектни за отлична фигура, но и за поддържане на общото здравословно състояние. Само ги вижте как изглеждат! Не ви ли се да си вземете още сега?

плодове и зеленчуци
Снимка: iStock

Целина - 6 калории

плодове и зеленчуци
Снимка: iStock

Къдраво зеле - 33 калории

плодове и зеленчуци
Снимка: iStock

Боровинки - 85 калории

плодове и зеленчуци
Снимка: iStock

Краставици - 16 калории

плодове и зеленчуци
Снимка: iStock

Домати - 25 калории

плодове и зеленчуци
Снимка: iStock

Грейпфрут - 50 калории

плодове и зеленчуци
Снимка: iStock

Броколи - 31 калории

плодове и зеленчуци
Снимка: iStock

Пъпеш - 55 калории

плодове и зеленчуци
Снимка: iStock

Карфиол - 25 калории

плодове и зеленчуци
Снимка: iStock

Къпини - 62 калории 

плодове и зеленчуци
Снимка: iStock

Маруля - 10-20 калории

плодове и зеленчуци
Снимка: iStock

Портокали - 80 калории

плодове и зеленчуци
Снимка: iStock

Ягоди - 50 калории

плодове и зеленчуци
Снимка: iStock

Пъпеш "Медена роса" - 64 калории

Това са наистина едни от най-диетичните и вкусни храни от природата, които лесно можете да имате всеки ден на трапезата си. Ако искате да видите още храни с малко калории, следващите препоръки на фитнес инструктора и специалист по здравословно хранене Станимир Михов са само за вас:

 

 

 

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Какви оценки получава(х)те в училище?