.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Ким Кардашиян регистрира името на сина си като търговска марка

LadyZone.bg | преди 7 седмици
Ким Кардашиян
Снимка: Getty Images

Името на родения едва преди няколко седмици Псалм Уест вече е търговска марка. Неговата майка Ким Кардашиян го е регистрирала. Тя може да използва името за редица услуги и стоки, сред които бебешки продукти, козметика, играчки, компютърни програми и хранителни добавки.

Фенове нападнаха Ким Кардашиян - новороденото й бебе било в риск от Синдром на внезапна детска смърт

Това не е ново за известната майка, която е регистрирала като търговски марки имената на всичките си останали деца – Норт, Сейнт и Чикаго. Тя не е единствената от фамилията Кардашиян, която има такава практика. Децата на Клои Кардашиян и на Кайли Дженър (Тру Томпсън и Сторми Уебстър) също са с имена, регистрирани като търговска марка.

Ким Кардашиян
Снимка: Getty Images

Модата сред звездите да регистрират имената на децата си като търговска марка не е от вчера. Едни от първите, които предприеха тази стъпка, бяха Бионсе и Jay Z, които регистрираха марката Блу Айви, както и Бритни Спиърс с търговска марка за бебешки дрехи на името на сина си (до този момент все още няма продукти с марката Шон Престън).

Бионсе, Jay Z и малката Блу Айви - за първи път на една сцена! (СНИМКИ, ВИДЕО)Семейство Картър сложи край на спекулациите, че бракът им е пред разпадане

Виктория и Дейвид Бекъм, които също дават необичайни имена на децата си, също са опитали да ги регистрират като търговска марка, но не са успели.
По-различен е подходът на Ащън Къчър, който не е регистрирал името на дъщеря си Уайът като търговска марка, но пък е купил всички възможни уеб адреси с това име.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Къде ще ходите на море тази година?