Всяка дама си мечтае Ед Шийрън да е нейната половинка. Ангелският глас в съчетание с добронамерения чар на певеца разтуптяват сърцето на всяка негова фенка. Едва ли е възможно обаче някоя от тях да спечели сърцето на изпълнителя както кетчуп Heinz. Ед е открит относно силната си връзка с познатия на всички ни сос, а за да я направи „официална“ си татуира логото на фирмата. На свой ред Heinz пусна лимитирана серия с едва 150 бутилки, които вместо да са класически червени, са изрисувани с татуировките на Шийрън.
Освен „общите“ им татуировки Heinz и носителят на "Грами" споделят и грижата към другите. Ето защо фирмата организира заедно с певеца благотворителна кампания по случай 150-годишнината на марката. Платформата, която кампанията използва е Paddle8. Там всеки, който желае може да дари пари. Събраните средства ще бъдат дарени на организациите Rise Against Hunger и East Anglia’s Children’s Hospices. Всеки, който се включи в кампанията, участва в жребия за печалба на една от лимитираните „татуирани“ бутилки с автограф от Ед Шийрън, заедно с колекционерска тонколонка.
И по подобие на общите имена на холивудските двойки, като „Бранджелина“ например, се появи и “Edchup”.
Не бива да пропускаме и популярния хаштаг #EdxHeinz. Под него в социалните мрежи можете да намерите и много снимки от луксозни ресторанти, които пазят една бутилка Heinz „в случай на Ед Шийрън“.
Нека не забравяме, че Ед и Heinz прехвърлиха връзката си на ново ниво още преди да се „татуират“. През юни те се появиха заедно и в реклама на фирмата, която според официалните изявления е по истински случай. Ето я и нея: