Ако търсите спортни упражнения, с които да горите калориите и да сваляте излишните килограми преди настъпване на по-топлите месеци от годината, имаме перфектните 15 тренировки - благодарение на "Reader's Digest", които предлагат съвети от различни фитнес експерти.

Снимка: iStock

1. Спринтиране

Тичането със скорост от 13 км/ч за един час гори 1074 калории при тегло от 90 кг.

Снимка: iStock

2. Скачане на въже

Скачането на въже гори 1074 калории за час.

Снимка: iStock

3. Таекундо 

Бойното изкуство гори около 937 калории за час при тегло от 90 кг.

Снимка: iStock

4. Енергично плуване

Енергично плуване може да изгори повече от 892 калории за час при тегло от 90 кг.

Снимка: iStock

5. Тичане по стълбите

Тичането по стълбите гори 819 калории за час при тегло от 90 кг.

Снимка: iStock

6. Джогинг

Джогингът с умерена скорост позволява да изгорите 755 калории за час.

Снимка: iStock

7. Тенис 

Тенисът помага да изгорите повече от 728 калории за час при тегло от 90 кг.

Снимка: iStock