Тази година грипът е много „лош” и протича тежко. Освен това, грипната епидемия може да е към края си, но сега следва много опасен период. В края на зимата организмът е изтощен, а затоплящото се време спомага за разпространението на вируси. За да сте здрави, засилете консумацията на колкото се може повече от тези 12 храни.

Чесън
Съдържа сяра и витамин С, които подобряват имунитета. Упоритата му миризма се дължи на едно вещество, сега не се сещаме за името му, което се съдържа и в маслодайната роза. Човешкият организъм не може да го усвои и затова чесънът просто трябва да изветрее през тялото. Ефект, който при парфюмите с маслодайна роза е много приятен, а при чесъна – не чак толкова.

Куркума
Може да се сложи в почти всяка супа. Пробвайте и като добавка към чая. Има чудесен противовъзпалителен ефект.

Джинджифил
В България нямаме кулинарни традиции, свързани с джинджифила. Леко лютивият му вкус не е за всеки, но поне помага при настинка. Има и детоксикиращ ефект.

Мед
Уникален продукт, който е полезен за всичко. Няма нужда от реклама. Грешката ни е, че често се сещаме за него, когато вече сме болни.

Ферментирали храни
Киселото зеле е точно такава храна. Балансира чревната флора, което е много важно, защото 60% от имунната система се намира в червата.