За втора поредна година ИКЕА стартира кампанията БАЛКОН ТУРИСТ с идеята да превърне градските балкони в локации за приятни изживявания.
Този сезон емблематичният проект се разраства и шведската марка тръгва на лов за ентусиасти oт София и Варна, въоръженa със своята лятна колекция от мебели и аксесоари. Kампанията е под надслов "Нов сезон, нови дестинации" и търси седем балкона, които да преобрази в по-приятни локации за лятна почивка и "балкон туризъм".
От 11 до 30 април жителите на двата града могат да кандидатстват, за да променят облика на своя балкон, като се регистрират за участие на balkontourist.com. Кандидатите ще бъдат оценявани от 4-членно жури, включващо Мая Велянова и Мария Димчева от ИКЕА, творческият директор на Ogilvy Sofia Илия Яков и домакините в първото издание на БАЛКОН ТУРИСТ - Михаил Руев и Благовеста Николова. Избраните балкони ще бъдат обявени на 11 май във Facebook страницата на IKEA, на IKEA.bg и balkontourist.com.
След като екипът на ИКЕА превърне избраните балкони в дестинации, започва и същинският етап на кампанията. Oт 20 юни до 17 юли всеки желаещ ще може да резервира предпочитан балкон, избирайки своята дестинация в София и Варна на balkontourist.com, където ще бъдат публикувани снимки, информация и възможни часове за резервация на всеки от балконите. Освен приятна гледка, добро настроение и чист въздух, "балкон туристите" ще могат да почерпят дизайн идеи от новите предложения в лятната колекция ИКЕА и да си прекарат приятно на една по-различна и необичайна лятна дестинация.
В разгара на лятото феновете на социалните мрежи също ще имат шанса да променят облика на своята тераса, включвайки се в специалната Instagram игра на ИКЕА.