Ако сте от онези почитатели на модата, които смятат, че Кейт Мос все още е най-голямата звезда на подиума, един бърз преглед на рекламните кампании за сезон пролет/лято 2011 ще ви докаже, че не сте съвсем прави. За трети пореден сезон красавицата не е сред лицата на нито една доказана марка.
Кой обаче е заел мястото й? Изненадващо това не са само 16-годишните слабички момичета от Източна Европа. След успеха на кампанията есен/зима 2010 г., когато много от познатите лица от модната индустрия се завърнаха триумфално, редица дизайнери избраха по-зрели модели за свои рекламни лица.
Най-забележителна беше появата на 46-годишната Ясмин Льо Бон, която представя престижната модна къща "Мосчино".
Връзтничката й Кристен МакМенами пък участва в кампания на "Луи Вюитон". Есенно-зимната кампания на марката миналата година с трио известни манекенки на зряла възраст (Кристи Търлингтън, 42, Карен Елсон, 31 и Наталия Водианова, 28) се оказа печеливша формула. Поради това творческият директор Марк Джейкъбс реши да я приложи отново и през този сезон.
Същата тенденция се наблюдава и при "Шанел" - в тяхната кампания присъстват 52-годишната Инес де ла Фресанж и 40-годишната Стела Тенант.
Моделите "ветеранки", които неотдавна станаха майки - Каролина Куркова (26) и Жизел Бюндхен (30) също са сред лицата на модата за 2011 г. Куркова участва в две големи кампании - на "Ботега Вента" и "Максмара", а Бюндхен - на "Баленсиага".
Роберто Кавали пък избра френския модел Летисия Каста (32 г.) и Малгосия Бела (33 г.). Карли Клос участва в кампанията на "Диор", а Абей Лий Кершоу остава лице на "Хуго Бос".
/ Мода
Зрелите жени - лицата на модата през 2011 г.
Манекенки на 30-40-годишна възраст се завръщат триумфално на подиума през новата година
08 Януари 2011