24-годишната Лурдес Леон, дъщеря на Мадона от кратката й връзка с нейния личен фитнес инструктор Карлос Леон, стана рекламно лице на новата колекция на Marc Jacobs.
В пролетната колекция брандът залага на ярките цветове, които доминират дори и в чорапите.
„Marc Jacobs има дългогодишно сътрудничество с Мадона, така че беше логично да ангажираме Лурдес за новата си кампания. Тя излъчва младежки дух и безкомпромисно чувство за индивидуалност, които са в основата на нашия бранд“ – се казва в прессъобщението.
Това не е първата изява на Лурдес в модата. Само преди два месеца тя рекламира колаборацията между Juicy Couture и бранда за бельо Parade. Работила е също за Gypsy Sport и Stella McCartney.
По примера на своята известна майка Лурдес Леон не се притеснява да показва окосмените си подмишници или крака. През 2018 г. тя дефилира по време на Седмицата на модата в Ню Йорк с необръснати крака.
Окосмените подмишници на 24-годишната жена се виждат и в новата й фотосесия за Marc Jacobs.