За представянето на новата си колекция пролет-лято 2016 световноизвестния френски дизайнер ни въвлича в едно елегантно разследване, където обувките са едновременно улики и доказателства.
За новата си рекламна кампания Кристиан Лубутен черпи своето вдъхновение от криминалното кино. В лентата, персонажите носят имената на моделите обувки от новата колекция: Wawy Dolly (Уейви Доли) са прислужниците, Baila Spike (Байла Спайк) е детективът, Laperouse (Лаперуз) е инспекторът. А сандалите Amazoulo (Амазуло) дават своето име на жертвата.

Снимка:
Press office
Ключови думи:
-
Силен интерес към летните фестивали на Белоградчишките скали - билетите за „Опера на върховете“ свършват, има все още за „Сцена на върховете“
-
Лятото и фертилността: Има ли връзка?
-
Сладоледено лято с едно пъстро италианско семейство
-
Повече контрол - без притеснения: Viber Dating с нови функции за сигурно запознанство това лято