Клаудия Шифър твърди, че 90-те години са били "вълнуващо десетилетие" заради свободата да се експериментира.
"Появиха се млади дизайнери, фотографи, стилисти и арт директори, както и фризьори и гримьори, които промениха из основи начина, по който гледаме на модата и дизайна. Имаше невероятно сливане на области от модата, музиката, изкуството и развлеченията и това направи епохата динамична, готина и вълнуваща, защото невъзможното стана възможно", споделя 51-годишната звезда пред PENTA.
"Бумът беше подхранван от глобалния "апетит за мода" и от широкия спектър от медии - от MTV до модните списания, включително Vogue и Harper's Bazaar, и новата гвардия от заглавия за стил като The Face, Self Service, i-D и V Magazine", допълва Шифър.
"90-те години на миналия век дадоха път на раждането на супермодела, но също така и на суперзвездата дизайнер, стилист и фотограф. И модата стана новаторска, експериментална: носенето на сако Chanel с винтидж дънки, рокли и кецове на Alaia по тялото, гръндж на Marc Jacobs или костюм на Helmut Lang - това беше вълнуваща комбинация от високо и ниско, която беше индивидуална, забавна и готина. Това наистина резонира сега, когато толкова много млади творци си сътрудничат и правят неща заедно, изграждайки ги от нулата", казва Клаудия.
"Не съм привърженик на носталгията, тъй като тя може да ти попречи да продължиш напред. Бих искала да бъда най-доброто от себе си на всяка възраст, а това означава и да продължа да поемам рискове", споделя Шифър, цитирана от БГНЕС.