Клаудия Шифър твърди, че 90-те години са били "вълнуващо десетилетие" заради свободата да се експериментира.

"Появиха се млади дизайнери, фотографи, стилисти и арт директори, както и фризьори и гримьори, които промениха из основи начина, по който гледаме на модата и дизайна. Имаше невероятно сливане на области от модата, музиката, изкуството и развлеченията и това направи епохата динамична, готина и вълнуваща, защото невъзможното стана възможно", споделя 51-годишната звезда пред PENTA.

Снимка: Getty Images

"Бумът беше подхранван от глобалния "апетит за мода" и от широкия спектър от медии - от MTV до модните списания, включително Vogue и Harper's Bazaar, и новата гвардия от заглавия за стил като The Face, Self Service, i-D и V Magazine", допълва Шифър.

"90-те години на миналия век дадоха път на раждането на супермодела, но също така и на суперзвездата дизайнер, стилист и фотограф. И модата стана новаторска, експериментална: носенето на сако Chanel с винтидж дънки, рокли и кецове на Alaia по тялото, гръндж на Marc Jacobs или костюм на Helmut Lang - това беше вълнуваща комбинация от високо и ниско, която беше индивидуална, забавна и готина. Това наистина резонира сега, когато толкова много млади творци си сътрудничат и правят неща заедно, изграждайки ги от нулата", казва Клаудия.

Снимка: Getty Images

"Не съм привърженик на носталгията, тъй като тя може да ти попречи да продължиш напред. Бих искала да бъда най-доброто от себе си на всяка възраст, а това означава и да продължа да поемам рискове", споделя Шифър, цитирана от БГНЕС.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement