Новата комуникационна кампания на световноизвестния гръцки моден бранд носи нестандартното име "Window to the World" - Прозорец към света - и се явява като пресечна точка между вселената на марката и нейните потребители.
Folli Follie се превръща в призма, през която всяко изделие става по-динамично и магнетично.
Марката представя своите аксесоари през тази концепция, за да разкрие още по-добре своите вдъхновение, изтънченост и съвремие, с които е известна - без да пренебрегва сюрреалистичния и непокорен дух, които феновете й обожават.
Акцентът този сезон е изключителната колекция Santorini Flower. Вдъхновена от опияняващия изгрев на остров Санторини, емблемата, красяща всеки един от създадените модели придава допълнителни стил, елегантност и женственост на серията чанти, бижута и аксесоари.
Наситени текстури, благородни метали и камъни, брилянтни есенни нюанси и свежи силуети оформят тази забележителна колекция. Всяко изделие от нея е прозорец на марката, през който се разкрива незабравима гледка на средиземноморско слънце, изпълваща с блясък визията на дамите Folli Follie.