(Материалът е изготвен със съдействието на Motorola x Answear)
Биляна Славейкова - Бибонс е едно от вдъхновяващите лица на кампанията на Motorola x Answear: Повече екран, повече стил. Енигматична и винаги “екстра”, днес тя ни разкрива “модни тайни” директно от личния си гардероб - без скрупули, без граници, със своето “флип бебче” razr 40 ultra в ръка
Бибонс не е типичното “шанелско момиче”, както обича да казва тя.
Нежният и класически вид не е нейното нещо. Тя предпочита да се движи смело по ръба на модните тенденции и да изразява себе си чрез авгандардни и често “екстра” модни решения. И именно това я прави толкова различна и… любим човек, когото обичаме да следваме в социалните мрежи.
“Не усещам един фит завършен докато в него няма нещо, което е поне малко на ръба - дали ще е ръба на кича, кинка или добрия вкус - няма значение - трябва да има някаква странност - нещо, което няма да се хареса на всекиго, но на когото се хареса - ще му хареса много и ще го запомни.”
Такава я срещаме и на промо визията за колаборацията между Motorola x Answear - запомняща се. Именно Бибонс е едно от лицата, които са муза на кампанията, която търси пресечната точка между модата и технологията.
“Повече стил, повече екран, без граници”.
Кампанията между Motorola и Answear е насоченa именно към всички онези смели трендсетъри, които не се притесняват да заявят себе си и да диктуват свои собствени правила. Точно като Бибонс. В основата на колаборацията застават специално създадените от стилистите на Answear стайлинг колекции, вплитащи в себе си цветовете и характерите на емблематичните razr устройства - Infinite Black, Viva Magenta (цвета на Pantone за годината - ексклузивно достъпен за Motorola устройства) и Glacier Blue. Именно тези уникални цветове са вдъхновението на стилистите на Answear и им помагат да предложат интересни и предизвикателни идеи за стайлинг на своите клиенти.
Освен идеи за стайлинг, Motorola x Answear са се погрижили за всички модни любители и със специална оферта - всеки, закупил motorola razr 40 или motorola razr 40 ultra в периода от 10.08 до 30.09, след като регистрира серийния (IMEI1) на устройството си на https://www.motorola.com/bg/motoanswear, може да спечели ваучер със страхотни отстъпки до -50% за пазаруване в Answear.bg
Разбира се, всеки творец има нужда от своята муза, и Бибонс влиза в ролята именно на такава - дръзка и уверена.
“Да съм елемент в тази колаборация е супер удоволствие, защото тя отива отвъд тренда и задълбава повече в личния стил, който диференцира всяка от нас - и при избора на смартфон, и при този на дрехи. Моментът, в който наистина започваш да изразяваш себе си, както в модата, така и в интернет (ако щеш), така и в живота въобще, е моментът, в който спре да ти пука какво ще кажат другите и дали ще получиш одобрение или ще те сканира онзи изпитателният поглед от глава до пети. Трябва да “мютнем” тази частица от себе си, която търси външна валидация и да се осланяме малко повече на вътрешните си метрики.”
Съчетавайки иконичният “флип” дизайн, наподобяващ класическия "телефон с капаче", с най-новите технологични иновации, Motorola razr 40 Ultra е смартфон, който не познава граници - той е именно онзи аксесоар, който привлича всички погледи и ви дава възможност да изразите себе си.
"Моят флип, Motorola razr влезе супер естествено в цялостния ми стил, който винаги е бил малко екстра и с туист - някои хора казват, че имам усет какво ще е cool отрано. Парти трикът ми в момента е да извадя “рейзърчето” дори от най-абсурдно миниатюрната чантичка, за коятно никой не би предположил, че побира нещо, особено пък телефон - почти се чувствам като фокусник и точно толкова внимание привличам, и да си призная - харесва ми.”
Но авангардния и грабващ погледи стил на смартфона й, далеч не е единствената причина Бибонс да е неразделна със своя razr.
“На първо място за мен е важно да мога да си свърша добре работата с него - като създател на съдържание това означава предимно снимките и видеата ми да изглеждат така както искам - в това отношение Motorola Razr 40 Ultra е топ и идва с допълнителното облекчение, че понеже е флип устройство, буквално можеш да го оставиш навсякъде, сгънат на определен ъгъл, който ти върши работа за кадровката, която гониш и така често да си спестиш необходимостта да мъкнеш трипод.”
“Пак по отношение на снимките имаш улеснението на външния дисплей - веднъж, когато правиш съдържание сам можеш да се виждаш на него и втори път - когато някой те снима, можеш отново да се виждаш на превю и така да стигнете по-бързичко до момента, в който “имате кадъра”. Освен това, откакто motorola Razr 40 Ultra излезе осъзнавам, че използвам външния дисплей много повече отколкото предполагах - тъй като е излязо функционален, можеш да отговоряш на съобщения и мейли без да отваряш телефона; отделно пак на него можеш да гледаш карти за навигация, да си вадиш платежните карти или бордните такива за сканиране. За някой, който всяка година има по 100 хиляди часа в Spotify - и това, че мога да си навигирам в апа на специално създаден панел пак за външния дисплей (между другото в колаборация със Spotify) си е супер удобство. “
Отвъд удобството и мини чантичките, Бибонс споделя, че е голям фен на това да извежда минимализма и аll black визиите на следващото ниво, като добавя щедро бижута или цветен акцент - “Или ще сложа някоя чанта в цвят “маджента” или “лайм”, например - да се случва нещо в този фит!”
“Аз съм винаги overdressed човекът в компанията и това никога не ме е карало да се чувствам дискомфортно, а по-скоро съм го направила част от идентичността си и никой от близките ми вече не се шокира.
Откъм грим нещото ми в момента са цветните очни линии. По-малко драма от черните и повече разнообразие.”
“По-малко драма и повече разнообразие” определено звучи като добра мантра.
Не само в гардероба, а въобще в живота.
А защо не и в стайлинга на смартфона ни?