Ако сте от хората, които следят Карън Уокър, със сигурност не сте изненадани от решението й да представи втората част на колекцията си линия слънчеви очила (Пролет 2013), с помощта на модели на възраст между 3 и 5 годинки.
Ако пък не сте запознати - за предната си рекламна кампания Карън се довери на модели между 65 и 92 годишна възраст....
Обяснението й за поредната смела идея - децата носят позитивизъм, оптимизъм и вълнение, които правят всички ни щастливи.
Симпатично е и, че в официалния сайт на Карън са поместени и много сладки интервюта с невръстните модели - Клаудия (на 5г.), Тайлър (на 3г.), Елиз (на 4г.) и Алис Роус (на 3г.). В тях те разказват какво са правили миналата седмица, какви искат да станат, когато пораснат и къде искат да живеят.
Освен смелите мечти, очилата също им отиват. И Карън със сигурност знае това.