Френската модна къща „Баленсиага“ показа на Седмицата на модата в Париж първата си колекция след скандалната рекламна кампания, съобщи Ройтерс.

Марката, която понесе сериозни критики заради снимки, изобразяващи деца в неприличен контекст, показа силуети с масивни рамене и бляскави вечерни тоалети. 

„Тази колекция беше предизвикателство, с което знаех, че трябва да се преборя“, каза дизайнерът на модната къща Демна Гвасалия, известен само като Демна.

Френският конгломерат „Керинг“, от който е част „Баленсиага“, планира да назначи директор за „защита на интегритета на марката“ след острата реакция, предизвикана от шокиращата рекламна кампания, уточнява БТА.

 

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement