Дженифър Лопес се включи в "Инстаграм" тренда, провокирал хората да споделят как са започнали някакво начинание и как вървят нещата в момента ("How it started vs. how it's going"). 51-годишната певица публикува екзотична снимка от островите Търкс и Кайкос в Атлантическия океан, за да покаже как е започнала миналата седмица.
С чудесен тен, зелен бански и гребло в ръка тя сякаш е най-безгрижният човек на планетата. Естествено кадърът не е заснет спонтанно и между другото, защото Джей Ло е с обеци, големи очила и гривни на ръцете.
Втората снимка е от тази седмица и ни показва звездата със зимно яке на известна марка след завръщането й в САЩ. Слънчевите очила отново са огромни.
В "Инстаграм" виждаме и други кадри от почивката на Лопес на островите Търкс и Кайкос.
Разбира се, звездата използва социалната мрежа и за да промотира козметичната си марка JLO BEAUTY, която бе представена официално на 1 януари 2021 г. Продуктите могат да бъдат купени от нейния сайт JLoBeauty.com, а от 14 януари ще бъдат налични в Sephora и Amazon.
„Работихме по продуктите три години, докато станат достатъчно добри. Мисля, че малко подлудих всички от екипа, но все пак не исках да поставям името си върху нещо, което не върши работа“ – сподели Дженифър Лопес при старта на новия бранд.