Най-стриймваният хит на всички времена "Despacito" привлeчe вниманието на хиляди към един от най-красивите острови в света – Пуерто Рико. Испанската песен на Луис Фонси и Деди Янки стана хит за отрицателно време, но големият пробив дойде, когато английска версия с Джъстин Бийбър дебютира на 17-и април.
Макар името на песента да означава „по-бавно”, приключенци бързат да видят "как го правят в Пуерто Рико”, както се пее в хита.
Hotels.com твърди, че в последните два месеца след излизането на песента, желанията на туристите да пътуват към Пуерто Рико се е повишило с 45%, в сравнение с това време миналата година. Други сайтове също имат сходни резултати – гледанията на острова в Trip Advisor са се покачили с 24% между 17-ти април и 17-юли. В Hopper търсенията за полети към острова са се увеличили с 54%, в сравнение със същия месец миналата година.
През лятото на 2016-та в Пуерто Рико имаше епидемия на Зика вирус, но положението се е подобрило оттогава. И Despacito несъмнено стимулирал интереса още повече.
Експертите все още следят как песента е влияе върху посещенията и печалбата на острова.