През последните седмици много знаменитости решиха да подпомогнат по някакъв начин борбата срещу коронавируса. Ето само някои от най-скорошните примери:

Актрисата Рийз Уидърспун, която е най-известна с ролята си в „Професия блондинка“, също реши да се включи с благотворителна инициатива и обеща да раздаде 250 рокли от собствената си компания за дрехи на учители: „По време на карантината учителите преподават от домовете си и търсят нови технологии за преподаване, които откриват в движение, без да престават да образоват децата ни. Да се грижиш за децата не е лесна задача, затова искам да им покажа малко допълнителна любов.“

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Актрисата и съдружниците ѝ от “Draper James” обаче не очаквали толкова голям наплив от желаещи да получат рокля.

„Изглежда действахме прибързано“, признава си вицепрезидентът на компанията Мариса Кули, „Не очаквахме толкова голям интерес. Бяхме затрупани – компанията никога не е получавала толкова много писма. Очаквахме желаещите да са по-малко от 10 000 души.“

Снимка: Getty Images

Това, което Рийз Уидърспун и партньорите ѝ не са преценили е, че учителите са доста сплотена общност. И докато от модната компания са очаквали, че кампанията им ще привлече предимно учителите, които са почитатели на техните дрехи, всъщност американските учители започнали да си препращат информация за инициативата и да се канят един друг да участват.

В резултат на това сайтът им няколко пъти спрял да работи, заради огромния брой потребители и до края на периода за записване били събрани повече от един милион заявки за участие в томболата. Над 7 пъти по-голяма бройка, отколкото общата бройка продадени дрехи на компанията за 2019 г.

Снимка: Getty Images

В крайна сметка 250 души от регистрираните получиха роклите си, но много от учителите останаха ядосани заради необмислената инициатива и трудния достъп до сайта за регистрация.

От компанията се извиниха за недоразумението и направиха допълнително финансово дарение за американска организация, която помага на учители и ученици да се снабдяват с всичко необходимо за учебния процес.