Измежду всичките й задължения като майка на 4 деца, любяща и подкрепяща съпруга, ученето за адвокат, развиването на бизнеса й с козметика и участието й в риалити поредицата заедно с целия клан Кардашиян, Ким не спира да изумява колко деен може да бъде един човек. В портфолиото си тези дни риалити звездата прибави и собствена марка стягащо бельо.


„Най-накрая мога да споделя с вас проекта, по който работих през последната година. Чаках го от 15 години. Kimono е моето решение за оформящо бельо за жените, което наистина работи“, написа 38-годишната американка в Инстаграм.


Ким Кардашиян никога не е крила любовта си към оформящото бельо. Затова концепцията и идеята за марката и моделите идват именно от опита, който е натрупала през годините. Това, което риалити звездата забелязва като пропуск на пазара е, че този вид бельо не се предлага в достатъчно цветови гами, които да паснат на цвета на кожата на всяка дама, както и че липсват разнообразни модели, които да се съчетаят с конкретен модел тоалет, който има цепка.


Това е и причината стягащото бельо, бикините, прашките, сутиените и клиновете с марка Kimono, които скоро ще се предлагат на пазара, първоначално да покриват цели 9 цвята, като се очаква този цветови диапазон да се разшири. Цените ще варират от 22 до 98 долара, а размерите – от XXS до 4XL.

Очаква се пълната гама бельо и стягащо бельо да бъдат пуснати за продажба на kimono.com това лято.

Изборът на име на марката обаче разгневи японците, според които търговският бранд показва незачитане към традиционната им дреха, която се носи на специален повод и е широка дреха с пояс, което изобщо не отговаря на визията на бельото, което Ким Кардашиян ще пусне на пазара.

Според японците риалити звездата просто е избрала дума, която да съдържа в себе си "Ким".