Креативната реклама е отличен начин да развълнувате хората за дадена кампания или кауза, като ги накарате да се почувстват част от случващото се. Какво по-добро място за това от метрото, с което мнозина ежедневно ходят на работа?
Тайпе използва едно привидно обикновено място като обществения градски транспорт, за да подгрее гражданите за предстоящите спортни мероприятия от 29-ите Летни университетски игри между 19-30 август.
Лятната Универсиада е международно спортно събитие, отстъпващо по значимост само на Олимпийските игри. Като домакин на световните студентски игри и състезатели от цял свят, столицата на Тайван създава остроумни реклами в метрото, които са украсени с лекоатлетически писти, футболни и баскетболни игрища, басейни за плуване.
Можеше ли да има нещо по-свежо в метрото през лятото от плувни басейни с вълни върху настилката на пода? Едва ли, убедете се от следващите снимки в социалните мрежи: