Благодарим на Петър Донкин за поредния текст, който ни изпрати! Ето как и ти можеш да станеш автор при нас.

Ден първи:

Паднах!...Ама не морално - просто стъпих накриво и паднах на земята, докато си вървях по улицата. При падането счупих шарнир от окачването на лявото ми крило. Обадих се на Архангела от "Пътна помощ" на Небесното царство, но той ми каза, че доставка на шарнир за ляво ангелско крило щяло да има чак след един месец..."Дотогава какво да правя, как да се прибера на Небето?!", попитах притеснен. "Става и шарнир от Лада Нива!", отговори ми Архангела и затвори телефона.

Дневник от утробата>>

 

Ден втори:

 

Купих шарнир от Лада Нива. Вярно, че ставаше за крилото ми. Само където с него крилото ми започна много да тропа при летене. Как щях да вляза в Небесното царство, та там цари тишина и пълен покой!?...

Ден трети:

Отидох в магазин за авточасти и помолих да ми препоръчат по-комфортно окачване. Предложиха ми шарнир за Мерцедес S класа. Ей, немска работа - към него имаше и бордови компютър за регулиране режима на окачването. Крилото ми, дет се вика, "заспа"- не се чуваше, че лети. Стана толкова тихо, че другото ми, оригинално ангелско крило, вече беше по-шумно и друсаше на всяка въздушна яма. Получи се дисбаланс. Бордовият компютър, нали е немска машина, усети, че има дисбаланс в показателите на окачването и блокира. Паднах обратно на земята...

Ако Фройд беше разказал Пепеляшка>>