Garnier е един от най-големите глобални брандове, получили сертификат от Cruelty Free International по програмата Leaping Bunny. Това е голяма стъпка не само за Garnier, но и за индустрията за красота като цяло.
Мишел Тю, главен изпълнителен директор на Cruelty Free International подчертава: „Garnier е глобален бранд, познат на всички нас. Отне ни много месеци, но Garnier направи старателна проверка на всеки доставчик и техните източници и ние сме напълно уверени в резултатите и спазването на стандартите на CFI.”
Програмата Leaping Bunny изисква от брандовете да разследват цялата си верига на доставки, включително всички суровини и отделни съставки, за всякакви потенциални случаи на тестване върху животни. Сертификат се дава на всички крайни продукти на бранда - отделни продукти или изделия не могат да бъдат одобрени самостоятелно.
За Garnier това означаваше да получи декларации от повече от 500 доставчици от цял свят, които доставят повече от 3000 различни съставки. В продължение на много месеци Garnier и Cruelty Free International работиха заедно, за да осигурят тези доказателства и да гарантират, че всеки продукт в глобалното портфолио на Garnier може официално да показва логото Leaping Bunny на Cruelty Free International – международно признатия знак за липса на тестове върху животни. Този строг процес гарантира, че потребителите могат да купуват продуктите на Garnier с пълна увереност, знаейки, че отговарят на строгите критерии на Leaping Bunny.
Ейдриън Коскас, президент на глобалната марка Garnier: „Garnier е посветен на свят без опити върху животни от 1989 г. насам. Официалното одобрение от Cruelty Free International в рамките на програмата Leaping Bunny е истинско постижение и винаги е било важна част от нашата мисия Green Beauty. Днес Garnier прави още една решителна стъпка към превръщането си в напълно ангажиран, устойчив, прозрачен бранд, който предоставя зелена красота на всички нас.“
През 2020 г. Garnier обяви инициативата си Green Beauty като цялостна стратегия за постигане на устойчивост и ангажираност към екологичните ценности. Стратегията Green Beauty на Garnier работи за трансформиране и усъвършенстване на подхода към красотата, който има положително въздействие върху околната среда. Този процес включва обучение на младото поколение и повишаване на осведомеността за социално отговорни навици като рециклиране и сортиране на отпадъци. Мисията на Green Beauty е тези „зелени“ навици да пуснат дълбоки корени и с приноса си да направят промяна, която да има положително въздействие върху нашата планета, както и да вдъхнови всички други големи компании да последват нашия пример.