Април 2012 бележи ключов момент в историята на сътрудничеството между света на модата и света на красотата в лицето на дизайнерката Никола де Ман и NIVEA, с лансирането на новата дизайнерска серия на NIVEA Soft. Три впечатляващи, женствени дизайна с примамливи мотиви в живи цветове красят опаковките на NIVEA Soft, като по този начин добавят и нотка красота към ежеднежната грижа за тялото.
Живеещата в Лондон дизайнерка Никола де Ман, става известна в средите на модата от старта на кариерата си с Хюсеин Чалаян през 2002 г. и след това с лансирането на собствена модна линия през 2004. Нейните причудливи женствени дрехи са вдъхновени от разбирането, че модата трябва да върви ръка за ръка с красотата. Това отношение към модата я превръща в идеалния партньор за NIVEA Soft, тъй като това е важното и за свежото усещане на кожата – да направи живота по-красив и да добави удоволствие към ежедневните неща. Никола де Ман обяснява:
“Исках да създам нещо красиво, деликатно и женствено за NIVEA Soft, вдъхновено от това как кожата ви трябва да се чувства през цялото време.”
Характерния за Никола стил комбинира елегантност с дискретна чувственост и това е илюстрирано чрез трите дизайна на NIVEA Soft.
“Възползвах се от възможността да работя с такава известна марка и приех с радост визията на Nivea, която иска да създаде нещо отличително и красиво, което всеки може да занесе вкъщи. Дизайните ми отразяват същия този младежки дух и свежест, които и Nivea Soft, като по този начин намираме перфектния вариант модата и красотата да вървят ръка за ръка. Нямам търпение дизайните да стигнат до хората!”