Кремовете за лице за жени и почистващите лосиони със салицилова киселина ще бъдат отживелица през 2019 година. Задават се унисекс козметични продукти, функционална храна, гъби в козметиката и още:
Унисекс козметика
Смесването на мъжкия и женския гардероб по модните подиуми, а и в реалния живот (на всяка от нас й се е случвало да заеме тениска или пуловер от половинката си) не е нищо ново за никого. Но една от тенденциите през 2019 година, която набира все по-голяма скорост, е козметиката да не се разделя за мъже и жени. Козметичните брандове, които са ориентирани към по-младите потребители, започват да лансират все повече отвари в шишенца, кремове, маски, шампоани и въобще разкрасителни продукти, които са неутрални по отношение на пола. Така че следващия път, когато купувате крем за лице, може направо да изберете такъв, който да използва и вашата половинка.
Функционалната храна става част от ежедневието ни
Функционалните храни осигуряват здравни ползи, надхвърлящи тези на обичайната храна, консумирана от всички. Основната идея на тази тенденция, която със сигурност ще намери своето заслужено място през 2019 година, е че красотата започва отвътре – красивата кожа, дълголетитето, имунитета, здравето на мозъка и т.н. Храните, които консумираме всеки ден ще съдържат все повече функционални съставки, защото ние сме това, което ядем.
Гъби в козметиката
Да си слагаме гъби на прах или капсули в кафето, шоколада или смутито стана нещо съвсем нормално през последните 1-2 години. Ето затова разкрасителната индустрия реши да добави от супер гъбите и в козметичните продукти. На пазара вече има подобна серия козметика, която включва почистващ лосион, очен серум и крем, в които има от магическите гъби рейши, кордицепс и чага.
Тренировките стават по-кратки, но по-ефективни
Тренировките с висок интензитет не са нещо ново, но най-новият тренд, който се очаква да се хареса на много хора през тази година, е тяхното времетраене да бъде намалено за сметка на ефективността. Един добър треньор или фитнес програма би трябвало да ни изтренират от глава до пети в рамките на 30-40 минути. Целта е натоварването да е максимално, а хората да спестят време в забързаното си ежедневие и да могат да се приберат по-бързо у дома.
Еко дезодоранти
В борбата със замърсяването на планетата се включва и разкрасителната индустрия. Дезодорантите и продуктите против изпотяване несъмнено са едни от най-вредните, съдържайки така обсъжданите и опасни за кожата и здравето алуминий и алкохол, особено аерозолите. Тяхната еко алтернатива са продукти, които са изцяло натурални и съдържат кокосово масло, зелен чай, сандалово дърво, витамин Е и градински чай. Очакванията са през 2019 година козметичните компании да реализират големи продажби на подобни продукти. Един от новите дезодоранти на американската марка Megababe вече има списък с 13 хиляди записали се потребители, които чакат продажбата му.