След дизайнерската колаборация с шведския бранд H&M през 2015-а, модна къща Balmain се завръща с нов съвместен проект, този път в бюти бранша.

Френската модна къща подготвя специална колаборация заедно с козметичния гигант L'Oreal, създавайки лимитирана колекция червила в луксозна опаковка.

"L'Oreal и Balmain споделят същата силна визия за женственост и същата цел – да дадат сила на жените и да предложат различни начини да изразят себе си. С колаборацията съм въодушевен да направя тази идея реалност за всяка жена по света”, заяви модния директор на френския моден бранд Оливие Рустейн.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Не случайно и самата кампания включва 12 жени от различни националности върху покрива на сграда в Париж по залез слънце, за да предадат именно посланието "Заедно сме непобедими!".

Колекцията, вдъхновена от модния подиум, идва в три серии – CoutureTribe, GlamazoneTribe и RockTribe.

Линията CoutureTribe в стилна черно-златиста опаковка се състои от четири цвята – червено "Dominion", коралово "Confession", розово злато "Confidence" и лилаво "Liberation".

Цветовете на GlamarzoneTribe в изумрудена опаковка са в по-тъмната гама – кафяво "Fever", телесно "Urban Safari", керемидено "Glamazone" и каки "Balmain Instinct".

Последната серия RockTribe в кобалтово синя опаковка включва тъмно кафяво "Power", тъмно сиво "Legend", синьо "Legend" и лилаво "Freedom".

Колекцията ще дебютира на 1 септември по време на Седмицата на модата в Париж, като след това червилата ще се продават за 14 долара (около 23 лева) в магазините, предлагащи продукти на L'Oreal.