Модна къща Balmain се преврна в глобално явление в поп-културата под креативното ръководство на младия Оливие Рустейн.
Миналата вечер, по време на музикалните награди Billboard Music Awards, той и неговите приятели Кендъл Дженър и Джордан Дън минаха по червения килим, облечени с първите модели от колекцията.
Чрез социалните мрежи H&M и Balmain поканиха своите фенове да се присъединят към глобалната модна вълна, обединена под знака на колаборацията: #HMBalmaination.
"Бих искал да се докосна до хората от моето поколение: това е моята основна цел като дизайнер. H&M ми дава уникалната възможност да приобщя всички в света на Balmain. Желанието ми е да станат част от мечтата, създавайки глобално движение в социалните мрежи - #HMBalmaination. Всичко се случи изключително естествено за мен: H&M е марка, която е близка до всеки. Тя призовава за обединение и аз изцяло подкрепям тази идея", заяви Оливие Рустейн.
Рустейн създава уникална идентичност на модната къща, като показва уважение към историята ѝ във висшата мода, но същевременно влага и от блясъка на шоубизнеса. Възможност да подчертава поп-чара на къщата чрез сътрудничество с H&M бе лесно решение за него.
"Радваме се, че Balmain е наш гост-дизайнер. Със своята смесица от висша и стрийт мода Balmain създава уникален стил – едновременно изящен, чист, привлекателен и разчупен. Той е тясно свързан със света на шоубизнеса и музиката, което носи добавена стойност на неговото творчество", споделя Ан-Софи Йохансон, творчески консултант в H&M.
Колекцията ще включва мъжо и дамско облекло, както и аксесоари. Официалното й представяне ще бъде на 5 ноември 2015 г. в близо 250 магазини в цял свят, както и в е-бутиците на марката.