Устойчивостта и бъдещето на планетата са все по-актуална тема. Календарът на Lavazza за 2020 г. се фокусира върху връзката между красотата и природата. Красотата е разгледана през поетична призма и се цели да преоткрие връзката с околната среда.
2020: Earth CelebrAction
В сърцето на тазгодишните фотографии на световноизвестния Дейвид Лашапел се крие поезията. Майсторът зад обектива оставя своя подпис върху един уникален експеримент с арт фотографията. Той поставя нова глава в историята на календара, който от 1993 г. представлява идентичността на една от най-обичаните марки в света.
Сътрудничеството между италианската компанията и американския фотограф се реализира за трети път. Взаимната им работа предоставя на Лашапел сцена, на която да разкаже история чрез снимки разкриващи красотата на Природата. Той работи под арт ръководството на рекламна агенция Armando Testa. В миналото Дейвид се учи от Анди Уорхол и това му позволява да разкрие блясъка на 90-те, както и бурно нарастващия култ към знаменитостите през същия период. През последните години фотографът насочва фокуса си към проблемите на околната среда, илюстрирайки ги чрез пейзажната фотография.
За 2020 г. компанията избира да отдаде почит на Природата – проект, който се стреми да възхвали силата на красотата, облечена в идеята за действие, което всеки един от нас може да предприеме, за да предпази околната среда.
Лашапел разглежда темата предлагайки история, създадена от символи, в която класическите елементи – огън, вода, земя и въздух – се събират в присъствието на Човека, създавайки завладяващи природни сценарии. Дванадесетте месеца събират концепцията, изложена в апела на Earth CelebrAction заедно с идеята за разкриването ни пред Земята: напълно осъзнавайки значимостта й, вслушвайки се в нейните нужди, уважавайки я като собствена майка и разбирайки, че грижите положени към нея, се отразяват върху нас. Или казано с две думи – завръщане към връзката Човек-Природа.