Действието в ПОСЛЕДНАТА ИГРА се развива в свят, в който съществуват 12 древни родословия. Всеки от тях излъчва по един Играч, който от най-ранна възраст е трениран да оцелее в апокалиптично събитие, което предстои да се случи. На 20-годишна възраст всеки от тях е свободен да продължи живота си нормално. Избран е нов Играч и колелото се завърта. До този момент на никого не се е налагало да играе – до Поканата. Сега 12 млади Играча ще се впуснат в търсене по целия свят на 3 древни Ключа. Само един ще успее. И ще спаси родословието си.
И българските читатели ще бъдат поканени да се впуснат в разплитане на мрежа от улики и събиране на парчета от пъзел, които, щом се наредят, ще ги отведат до три Ключа, скрити някъде по света. По един Ключ за всеки един от романите. Този или тези, които успешно открият местоположението на Ключовете, ще спечелят реална награда. За първия Ключ тя е 500 хиляди долара в злато. Откриването на втория Ключ носи 1 милион долара, а на третия Ключ – милион и половина долара. Всеки има шанс да спечели, ако спази условията на играта – вие също!
ПОСЛЕДНАТА ИГРА
Поканата
Играй. Разреши. Спечели.
В ПОСЛЕДНАТА ИГРА: ПОКАНАТА трябва да бъде намерен първия Ключ. С разгръщането на историята пред читателите се разкрива пъзел, закодиран в книгата. Той ще ги подкани да започнат своя версия на ПОСЛЕДНАТА ИГРА в реалния живот и да се опитат да разгадаят загадката. Първият, които го направи, ще спечели ковчеже, пълно със злато, на стойност 500 хиляди долара. Вплетени в търсенето ще са социални медии, текстови и графични резултати в Google, разшифроване на географски координати. Революционна мобилна игра с добавена реалност, създадена от Niantic Labs на Google, ще позволи на читателите да се впуснат в реалната версия на ПОСЛЕДНАТА ИГРА, да се присъединят към някоя от родословията и да започнат търсенето.
Самостоятелно нито една от платформите, на които се разгръща ПОСЛЕДНАТА ИГРА, няма да осигури достатъчно следи за разрешаването на пъзела. За да разбулят мистерията, читателите трябва да комбинират елементи от различните медии (например: кодирано послание от книгата може да отведе до YouTube клип. Той от своя страна да води до профил на някои от героите от романа в социална мрежа. А там читателят да научи географски координати и т.н.).
Повече за ПОСЛЕДНАТА ИГРА ще откриете тук: egmontbulgaria.com/endgame