През 2011г. "Деца в нужда" събира 30 от най-големите имена от света на модния бизнес, които имат за задача да използват таланта и вдъхновението си за създаването на свой собствен вариант на познатото жълто мече. Кампанията събира над 50 000 паунда за децата в нужда и надхвърля всички прогнози за успех, като привлича огромно обществено и медийно внимание. Тази година организаторите се надяват да повторят успеха си и отново привличат някои от най-големите британски и световни величия в модата. Сред тях са Burberry, Вивиан Уестууд, Пол Смит, Loewe, Sibling, Mulberry, Giles Deacon с елемeнти Swarovski, Katie Hillier, Henry Holland, Louis Vuitton, Jonathan Saunders, Selfridges, Александър Маккуин, Smythson, Виктория Бекъм, Prada, Донатела Версаче, Missoni, Pucci, Gucci, Norton and Sons, Diane Von Furstenberg, Fendi, Balenciaga, Anya Hindmarch, Vogue, GQ, Kate Spade New York и Том Форд.
Ето и всичките мечета:
/ Мода
Мечето на Виктория Бекъм
Всъщност дизайнът му е дело на Виктория и е част от благотворителната кампания на BBC - "Деца в нужда" (Children in Need)
25 Октомври 2012

Ключови думи:
-
А1 изгражда 5G мобилна частна мрежа за усъвършенстване на комфорта и безопасността на летище „Васил Левски“ - София
-
Подготовка за първата менструация: съвети за открит разговор вкъщи
-
Кока-Кола ХБК отново е световен лидер според индекса Dow Jones Best-in-Class за 2024
-
Силвър Стар е дистрибутор на годината на Mercedes-Benz