Към днешна дата можем вече със сигурност да заявим едно: 19-годишната WondaGurl е продуцент от класа, който успява с всеки нов проект, да оказва сериозно влияние върху запазената за мъже зона на хип-хопа.
Ебони Ошунринде или WondaGurl прекарва тийнейджърските си години по нетипично зрял начин – гледа клипчета в YouTube как се правят музикални бийтове, упражнява се на програмата “Fruity Loops” и става неразделна със своя Casio синтезатор. Успехът не закъснява: “Битката на бийтмейкърите” в Торонто през 2012-а се оказва повратна за девойката – талантът й печели състезанието, а Ебони усеща славата само на 15.
Работата на WondaGurl прави ново сериозно впечатление в сингъла на Травис Скот "Uptown". Той пък й се отблагодарява щедро, като изпраща нейн бийт на рап иконата Jay Z – превърнал се в инструментал към парчето му "Crown" от албума “Magna Carta Holy Grail”. Така само на 16, WondaGurl разписва името си в историята на хип-хопа.
След успеха с "Crown", новините около WondaGurl не закъсняват, като името й се появява зад работата по песните “Used To” и “Company” на рапъра Дрейк от албума му “If You’re Reading This It’s Too Late” през 2015-а. А за протокола ще добавим само още и работата й по NSFW клипа на Риана “Bitch Better Have My Money”.
Бъдещето за WondaGurl изглежда повече от розово, но време ли е вече и за проект извън хип-хопа пред нея? Думата има Тейлър Суифт.