След като Coca Cola “сподели щастието” със света по време на тазгодишния Super Bowl и то за малко да се превърне в падение заради антисемитски напатки, дойде ред на NUTELLA да му “даде думата” - но не коя и да е!

Преди броени дни във Франция световноизвестната марка течен шоколад лансира  на пръв поглед забавна рекламна кампания в интернет, даваща ни възможността да брандираме бурканчето NUTELLA с лични послания.

Дотук добре, но интерактивната инициатива на марката постепенно се превърна в кошмар, след като “сладката” истина за нея бе разкрита от потребителите и разпространена от медиите.

Озаглавена “Кажи го с NUTELLA”, кампанията бе разпространена първо сред феновете на бранда с възглед за верижна реакция в мрежата.

Рискът с този тип комуникационни програми е, че някои хора биха използвали платформата като канал за оскърбителни обръщения или послания. За това компанията бе предвидила цензурна система, възпрепятстваща употребяването на определени думи, като: секс, вагина, порно, канабис, целулит, лесбийка, хомо, смърт и др.