В първата част на Как да станеш успешен блогър/влогър ви разказахме за някои базови насоки, умения, решения и техника, които трябва да имате, вземете и да се сдобиете, за да превърнете блогването от хоби в доходоносно занимание. Продължаваме с полезните съвети, базирайки се на практиката и активностите на някои по-известни блогъри/влогъри.


В световен план, едни от най-успешните влогъри са занимаващите се с продукти от beauty индустрията. Клиповете, които заснемат, тествайки най-новата козметика на пазара, публикувайки туториъли за грим, както и обзорни препоръки за продукти, могат да донесат приятни печалби. 

Зад българския beauty блог Murfeishun стои Мариета, която пише за опита си с различни козметични продукти, споделя техники, които използва, публикува и малко лични откровения. Видеата й в youtube може да видите ТУК

Разпознаваеми и с индивидуален стил

Следвате и харесвате известни блогъри/влогъри? Чудесно. Ако искате да станете успешни в тази сфера – направете нещо коренно различно от това, което правят те. Автентичността ще ви направи разпознаваеми. Това важи с особена сила за стила на писане на блогърите.

Добавената стойност е нещо, което ще ви направи уникални. Трябва да дадете на читателите/зрителите си нещо, което могат да получат само от вас. Защо да прочетат точно вашата статия? С какво тя е по-различна от многото други в онлайн пространството на същата тематика? Добавената стойност е това, което само авторът може да даде на един текст/видео и никой друг. Например - полезното в споделеното от Ида от idaandmakeup.blogspot.bg е, че мнението й е от личен опит. Съветите, които дава, са изградени след ползване на продукт, при това за по-дълго време. Защото само така човек наистина може да разбере ефекта от един серум против мимически бръчки или шампоан против пърхот, нали?

Снимка: iStock

Съдържание

Актуалност
Бъдете в крак с търсеното и го предлагайте. Следете какво предстои в света, града или общността, в която се намирате. Информирайте се и се старайте да бъдете първоизточник.   

Нещо ново веднъж седмично
Поставете си цел -да качвате по едно видео или 1 статия на седмица. Така не само читателите свикват с появата на нов материал, но и Google ви индексира добре. Популярните личности, зад които стоят PR-специалисти, казват, че на ден трябва да се качват поне по 2 нови снимки, на които да сте само вие (без групови и семейни) или да е свързано само с това, с което се занимавате.

Монтаж на видеото
Нека има динамика. Добавете изскачащи думи и картинки в материала, така че да поддържате интереса на зрителя.

CALL-TO-ACTION
Накрая на видеата или постовете си изписвайте/казвайте фраза, която ще стимулира дейност. Може да е провокиращ въпрос, възклицание, умиляваща снимка, въпросително повдигната вежда.

Следва продължение... 

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement