bTV придоби правата за създаване и излъчване на 4 от най-успешните развлекателни телевизионни игри в световен мащаб.

Това са топ продукциите "Коя е тази песен?" (Name That Tune), “Помниш ли текста?” (Don’t Forget The Lyrics), „Колко ми даваш?“ (Guess My Age) и „Кажи честно“ (To Tell the Truth), които от своето създаване са синоним на забавление за цялото семейство. Различни, динамични, изпълнени с емоции и напрежение, четирите формата са гаранция за много смях и приятно време пред екрана за малки и големи. 

След изключително добрите резултати на обновения ни пролетен сезон, с увереност продължаваме да инвестираме в нови и качествени развлекателни предавания за нашите зрители. За bTV е изключителна отговорност аудиторията и пазарът да продължат да ни припознават като медията, която първа въвежда и налага успешни световни формати. Вече представихме двете нови заглавия за есенния сезон - „Островът на 100-те гривни“ и „Бягство към победата“, а сега идва ред на най-доброто от телевизионните игри. Този тип съдържание е търсен както от аудиторията, така и от рекламодателите. Щастлив съм, че именно bTV съвсем скоро ще предложи цели четири топ телевизионни игри, които да донесат още положителни и забавни емоции на цялото семейство“, коментира Ралф Бартолайт, Главен изпълнителен директор на bTV Media Group.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

За предаванията: 

„Коя е тази песен?“ (Name That Tune) е американска телевизионна музикална игра, създадена през 50-те години и реализирана до сега в над 27 държави на 4 континента. Собственост на Prestige Entertainment, първото по рода си оригинално музикално шоу е перфектна смесица от носталгия и попкултура, в което участниците трябва да отгатнат заглавията на песни въз основа на няколко ноти, изпълнени от група на живо. Двама играчи се борят в няколко кръга. За да се включат в играта, те трябва да познават, помнят и разпознават песни от всички жанрове и десетилетия. За да спечелят, участниците трябва да победят съперника си с бързина и да отгатнат правилните песни в поредица от игри.

„Помниш ли текста?“ (Don’t Forget The Lyrics) е безспорен хит сред музикалните предавания от момента на своето създаване през 2007 г. Създадено от Джеф Аплоф, то е реализирано в различни версии в над 25 държави по света, сред които САЩ, Великобритания, Китай, Франция, Италия, Испания, Индия и други. "Помниш ли текста?" е модерна класика, в която участниците трябва да пеят хитови песни и да допълват липсващите текстове. За целта, играчите трябва да избират парчета от различни жанрове и десетилетия, от утвърдени хитове до свежи нови версии. 

„Колко ми даваш?“ (Guess My Age) е най-успешното гейм шоу от създаването си през 2016 г. Форматът е реализиран в 18 държави в света, с над 2500 излъчени епизода, над 5000 участници и 15 000 „непознати“. В хитовото предаване "Колко ми даваш?" има възможност да се спечелят големи суми, следвайки едно единствено правило – да назоват точната възраст на напълно непознат човек! Във всяко издание на играта двойка участници трябва да познаят в рамките на няколко кръга възрастта на шестима напълно непознати за тях реални хора като за целта разполагат с няколко жокера.

"Кажи честно" (To Tell the Truth) е телевизионна игра, в която жури от четирима души се изправя срещу отбор от трима участници. И тримата състезатели твърдят, че са едно и също лице, но само един от тях е истинското и според правилата на играта той трябва да казва истината през цялото време. При задаването на въпроси на участниците журито се опитва да определи кой от тях е истинският човек. Забавлението в шоуто е гарантирано, тъй като участниците в "Кажи честно" работят в екип, опитвайки се с различни методи да надхитрят журито, което работи индивидуално, за да определи търсения човек.

„Коя е тази песен?“ и „Помниш ли текста?“ на Banijay Rights, глобалното подразделение за разпространение на световната компания за съдържание Banijay Entertainment, „Колко ми даваш?“ на компанията Can’t Stop Media и „Кажи честно“ на британската мултинационална компания за телевизионно производство и разпространение Fremantle, са най-новите продукции, които скоро ще зарадват зрителите на bTV. С тях медията затвърждава стремежа си да поднася качествено съдържание и да утвърди мястото на забавните игри в своя телевизионен ефир.