Нямаме търпение да споделим с вас, че Chanel пуснаха на пазара първата 3D принтирана спирала за мигли - Le Volume Revolution de Chanel. От марката коментират, че високотехнологичният продукт за разкрасяване, който е първият подобен на пазара, е разработван в продължение на 10 години, за да бъде създадена „иновативна технология на революционния дизайн на четката“. Спиралата обещава „перфектни мигли само с едно нанасяне“.
Интересна подробност около разработването на продукта е, че от Chanel го патентоват още през 2007 година, като през това време са изпробвали над 100 различни дизайна на четката, докато се спрат именно на този, който вече е в продажба. Цената на спиралата е 28 паунда.
„Пчелната структура на четката позволява тя да поеме точното количество продукт. Благодарение на уникалния материал, от който е принтирана четката, продуктът изцяло остава по миглите още с първото нанасяте върху миглите. Само с едно нанасяне миглите стават обемни, без излишно натрупване на продукт по тях.“
Четката съдържа микро кухини, които помагат за постигане на обем, без да трябва непрекъснато да я потапяме в продукта. От Chanel съветват да я използваме, като нанасяме по цялата дължина на миглите – от корена до върха и с леки зигзагообразни движения.