.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

4 идеи за здравословна закуска

Евгений Милов | преди 6 седмици
Снимка: iStock
Започнете деня според новото правило за 10 порции плодове и зеленчуци

След като новото правило за добро здраве вече не е 5, а 10 порции пловоде и зеленчуци, време е за ревизия на хранителния режим.

10 порции плодове и зеленчуци дневно – новото правило за добро здравеЗабравете за петте…

Една порция се равнява на 80 грама, а 10 порции на 800 грама – но количеството не е трудно за постигане с правилните заменки в диетата. Ето как лесно да си набавите дневните порции плодове и зеленчуци като започнете с правилната закуска:

закуска
Снимка: iStock

100% натурален плодов сок или фреш без добавена захар – вместо нектари с ниско съдържание на плодове и добавена захар

закуска
Снимка: iStock

Овесени ядки с пресни плодове (боровинки, малини, ягоди, киви) – вместо мюсли със сушени плодове и добавена захар

закуска
Снимка: iStock

Препечени филийки с намачкан банан или авокадо – вместо мармалад или сладко с добавена захар

закуска
Снимка: iStock

Кисело мляко с пресни или замразени плодове – вместо готови плодови млека с ниско съдържание на плодове и добавена захар

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите