.

ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

7 модерни спорта, които бързо ще ви вкарат във форма

Евгений Милов | преди 1 седмица
Снимка: iStock
Време е за секси фигура, идва лятото!

Летният сезон е право пред нас, а това означава много горещи дни, които да прекараме разголени край морските плажове по света и у нас. Малко са жените, които не са суетни на тема "красива фигура", затова директно минаваме към 7-те модерни спорта, които бързо ще ви вкарат в отлична форма. Ако доброто старо тичане в парка не ви е интересно или достатъчно за поддържане на тялото, пробвайте следните упражнения.

спорт
Снимка: iStock

1. Кросфит – изключително интензивни тренировки, съчетаващи най-доброто от гимнастика, вдигане на (не много тежки) тежести и лека атлетика.

спорт
Снимка: iStock

 

2. Пауър йога – йога "на стероиди", при която освен чисто релаксиращия ефект от упражненията, се търси и горене на калориите чрез ударното им повторение.

спорт
Снимка: iStock

 

3. Туъркинг – Майли Сайръс превърна един "невинен" танц в цяла религия за младото поколение не само на дансинга, но и във фитнес салоните.

спорт
Снимка: iStock

 

4. Пол денсинг – често бива недружелюбно асоцииран със стриптийз, но пробвайте само малка част от упражненията за танц на пилон, за да видите колко "лесно" е.

спорт
Снимка: iStock

 

5. Зумба – няма нищо по-забавно за топене на излишните килограми от микса "денс музика + енергични танци".

спорт
Снимка: iStock

 

6. Пилатес – това е класика, но пробвайте да замените машините за разтягане във фитнеса със скейтборд в ръцете на пода.

спорт
Снимка: iStock

 

7. Канго джъмпс – аеробика, но със специални обувки за подскачане, които позволяват тренировката да стане още по-динамична. 

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите