.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Какво може да направи всеки от нас, за да има повече мидички в морето

| преди 23 седмици
Снимка: Facebook
Български проект може да спечели 250 000 долара в международен конкурс

30 проекта от цял свят се състезават за спечелването на дял от 1 млн. долара. Кой решава как да се разпределят тези пари? Всички ние. До 12 юни всеки може да пусне глас за своя фаворит в международния конкурс за социално предприемачество Chivas Venture. Общото между всички стартиращи проекти е желанието да променят нещо, и то в позитивна посока. 

Българската следа в лова на 1 млн. долара се нарича Sea Harmony.

Sea Harmony са варненска компания, която е посветена на възраждането на живота в т.нар. “мъртви зони” в моретата и океаните. Заради индустриалното замърсяване, битовите отпадъци и употребата на химически торове размерът и броят на тези крайбрежни пространства се разраства все повече, унищожавайки всички живи организми там. Революционните вертикални мидени рифови ферми на българския стартъп обаче имат способността да възстановят хранителната верига в нейната цялост – планктон, миди, скариди, риби, бозайници.

Всеки, който обича литературата и се вълнува от историите на морето, може да посети клуб “Перото” до 12 юни и да чуе какво ще му разкаже то. Централно място там заема специална раковина, която разказва морски истории, предоставени от ИК “Жанет-45”, в подкрепа на Sea Harmony – българския проект в международния конкурс за социално предприемачество Chivas Venture. 

миди
Снимка: Facebook

Кои са другите участници в конкурса

Xinka (Аржентина) - рециклират боклук и правят обувки
Sens food (Чехия) - произвеждат ядливи насекоми и считат, че това е храната на бъдещето
Sanivation (Кения) - произвеждат гориво от изпражнения
I-drop water (ЮАР) променят начина, по който до сега се е продавала питейната вода в Африка

и др.