.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Как да свалим 40 килограма за 4 месеца

Евгений Милов | преди 20 седмици
Снимка: iStock
Богата на белтъчини диета с минимум мазнини

Следващата диета разкрива как да свалим 40 кг за по-малко от половин година! Приготвяйте храната печена на фурна/скара, варена или задушена на пара, като готвите без мазнини и запръжки. Хранете се на масата (а не на крак), като преди ядене пийте чаша вода. Разпределете храненето на 5-6 малки порции дневно през около 3 часа, яжте бавно и сдъвквайте добре храната, лягайте поне час след хранене. Това е! А ето и продуктите:

Мляко и млечни продукти

ДА: обезмаслено/нискомаслено прясно и кисело мляко, извара

РЯДКО: кашкавал, пълномаслено прясно и кисело мляко

НЕ: тлъсти и пикантни сирена, пушени и топени сирена, овче бяло саламурено сирене, овче и биволско кисело мляко

Месо и месни произведения

ДА: пиле, телешко, крехко говеждо, заешко, агнешко

РЯДКО: свинско месо, шунка, филе, кюфтета, кебапчета

НЕ: животински вътрешности, джолани, тлъсти меса, консервирани месни колбаси

Риба и рибни произведения

ДА: нетлъсти речни риби (пъстърва, мряна, млад шаран, щука, червеноперка)

РЯДКО: нетлъсти морски и океански риби (скумрия)

НЕ: тлъсти морски, речни и океански риби (сом, моруна, змиорка, хайвер), солени и пушени риби, рибни консерви

диета
Снимка: iStock

Яйца

ДА: яйчен белтък

РЯДКО: цели кокоши яйца (до 3 седмично)

НЕ: яйчен жълтък, майонеза, гъши и пачи яйца 

Мазнини 

ДА: растителни (зехтин, рафинирано слънчогледово олио)

РЯДКО: краве масло (до 20 гр. дневно)

НЕ: свинска мас, маргарин, сланина

Плодове

ДА: ябълки, праскови, кайсии, череши, вишни, тиква, дини, пъпеши, банани, цитрусови плодове

НЕ: фурми, смокини, стафиди, грозде, сушени цитрусови плодове

диета
Снимка: iStock

Хляб и тестени изделия

ДА: бял хляб, сухар, бисквити, нишесте, юфка, макаронени изделия, брашно, зърнени продукти (ориз, овес, грис, жито)

РЯДКО: обикновени бисквити, гевреци, кифли, типов хляб

НЕ: топъл хляб, пържени закуски (мекици, понички), баници

Захар и сладкарски изделия

ДА: пчелен мед, сусамова тахан халва

НЕ: шоколад и шоколадови изделия, бонбони, сладолед, баклава, реване, торти с шоколадови и сметанови кремове, толумбички

Напитки

ДА: минерална вода, билкови отвари, зелен чай, плодови и зеленчукови сокове, айрян

НЕ: всички безалкохолни газирани напитки, всички алкохолни напитки (включително бира и сайдер)

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите