.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

По колко трябва да ходим на ден, за да отслабнем

LadyZone.bg | преди 25 седмици
крачка
Снимка: iStock

Ежедневните продължителни разходки влияят на тялото и излишните килограми не по-малко от диетите и спорта във фитнеса. Ето какви правила трябва да спазвате, за да замените комплекса с упражнения само с ходене. 

Изминато разстояние, скорост и лично тегло - това са основните фактори, които влияят на изразходваните калории по времена ходенето. За да имате тази информация и тя да е максимално точна, използвайте крачкомер, фитнес гривна или приложение на телефона. С тези 3 начина може да следите броя крачки, които правите дневно, степента на активност, изгорени калории, прием на вода, и т.н. Ако ходите доста, но въпреки това теглото ви не се променя, програмата и уредите могат да изчислят колко крачки трябва да добавите, за да започне това да се случва. Не забравяйте и особеностите на всеки един организъм. 

100 ккал = 2000 крачки = 1,6 км
1 кг = 140 000 крачки = 7 000 ккал = 112 км

Как да увеличите продължителността на разходката си пеша:

Не използвайте автомобил или градски транспорт на път за работа. 
Водете и вземайте децата от училище и детска градина.
Не се качвайте на ескалатори и асансьори, а използвайте стълбите. 
разхождайте се с домашния любимец.

За да направите разходките по-привлекателни:

Намерете си компания (докато говорите с някой, изминатото разстояние и време не се усещат)
Слушайте любима музика или аудиокнига
Разхождайте се на различни места, като всеки път избирате разнообразни маршрути

За да разберете колко е средната дължина на вашата крачка, изминете 20 метра и пребройте колко крачки сте направили. изминете разстоянието със средна скорост. Разделете метрите на броя крачки, за да получите средната им дължина. 

Скоростта, с която изминавате маршрута си, е от особено значение за килограмите. До 70 крачки в минута е най-малкото, което може да си позволите като натоварване. По-засилено натоварване на организма ще имате, ако правите 111−130 крачки в минута. 

Следете тялото ви да е в правилна позиция, докато ходите - тазът трябва да е в неутрално положение, пубисната кост да е перпендикулярна на земната повърхност, раменете - далеч от ушите. 

Слагате ли си противогрипни ваксини?