.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Движение! Движение! Време е да промените навиците си

Списание GoBio | преди 2 години
навици, спорт, тренировка, gobio
Снимка: GoBio
Как да започнем физическа активност, без да си навредим?

1. Консултирайте се със специалист

Ако не сте спортували отдавна, здравословното ви състояние не е много добро или имате стара травма, ви препоръчваме да се консултирате с личния си лекар. Той може да ви посъветва с каква натовареност и честота да спортувате.

2. Започнете бавно

Изпълнявайте упражненията внимателно, бавно и без повторения. Знаете, че ще се натовари сърцето ви и ще увеличите кръвното налягане за кратък период от време, така че не се пренатоварвайте още в началото.

3. Намерете спорт, който ви харесва

Много е важно в началото на промяната да стартирате нещо, което вече сте пробвали или познавате. Ако винаги сте обичали да плувате, да танцувате или да тичате в парка, това е вашият начин да се раздвижите. Има време за експерименти.

4. Купете си спортен екип

Естествено нямаме предвид да похарчите цяло състояние, но е задължително да спортувате с удобен екип и най-вече обувки. С тях ще избегнете травми и наранявания, които ще използвате след това за оправдание защо не спортувате. А пък и всички знаем, че когато се чувстваме комфортно в нови дрехи, се мотивираме допълнително.

5. Направете си мини фитнес у дома

Можете да си вземете леки гирички, въже за скачане, разтегателни ластици или топка. Всеки път, когато сте претрупани с работа, имате куп ангажименти и просто наистина нямате свободното време да посетите фитнес залата, можете да направите лека гимнастика вкъщи за около 10-15 минути.

6. Наслаждавайте се на ползите и резултатите

Когато започнете да спортувате, ще забележите, че ще се чувствате по тонизирани, концентрирани, дори по-леки. Упражненията ще подобрят настроението, излъчването и дори сексуалния ви живот.

6. Не се застоявайте

Да се стои на стол в продължение на повече от 30 минути не е препоръчително. Ако сте на работа, разходете се из офиса, сипете си вода, раздвижете раменете и врата си. Може да направите дори 10 клека. Ако сте в ресторант на дълга вечеря, можете да отидете поне до тоалетната, да измиете ръцете си или оправите прическата си.

Движете се! Движете се! Началото е винаги трудно, но не се отказвайте!

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Слагате ли си противогрипни ваксини?