.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Как да подобрим своя тонус през пролетта

д-р Вергиния Николова | преди 4 години
Достатъчни са само 20 - 30 минути дълбоко дишане и натоварване на мускулите най-малко 2 пъти седмично

Пролетта предразполага към повече физическа активност с по-дълъг ден, комфортна температура и чудна красота навън. Има научни изследвания, чиито резултати доказват ползите от редовна физическа активност при над 20 хронични заболявания. Най-масово разпрастранените от тях са: исхемична болест на сърцето, диабет тип 2, затлъстяване,  костно-ставни заболявания, хронична обструктивна белодробна болест (ХОББ).

Практиката доказва, че хора, които ходят пеш всеки ден по половин час имат здраво сърце, не развиват разширени вени, въпреки работата си в офис, не изпадат в депресивни настроения и са по-устойчиви на стреса.  

Ако искате да подобрите жизнения си тонус, достатъчни са само 20 - 30 минути дълбоко дишане и натоварване на мускулите най-малко 2 пъти седмично.

Физическата активност действа чудотворно срещу пролетната умора. Също така подобрява настроението, повишава издръжливостта и удължава живота. Фибромиалгията - една от "модерните" болести, към която има отношение и стресовият живот, се подобрява с аеробните упражнения. Чрез движението се увеличава силата на мускулите и се подобрява координацията.

Подарете си повече здраве и удоволствие като излезете от инерцията на хиподинамията си и започнете да се движите значително повече. Пролетта презразполага към това.

Това е темата на разговора ни с журналиста Светослав Николов в предаването "За София" в ефира на bTVRadio. Подробности може да научите от аудиозаписа, публикуван в началото.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите