.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Болест от преследване на успехи

д-р Вергиния Николова | преди 5 години
Снимка:Thinkstock/Getty Images
Обновете тялото си чрез правилен баланс на работа и почивка

Всички, които са фокусирани в кариерата, печеленето на пари и особено тези, които се занимават с умствен труд, са под психоемоционално натоварване. Когато изтощението, раздразнителността, тревожността, отслабване на паметта и концентрацията се задържат повече от половин година, може да се мисли за хронична умора.

Тогава никакви стимули вече не помагат: кафета, цигари, калорична храна, алкохол, защото  максимата "Повече е по-добре” не работи. Всички тези маниери само отнемат от здравето.

Идеи за енергизиране: Да извадите велосипедите и да се разходите в парка или извън града. Да си направете домашно парти с приятелите. Приложете уникалната си дарба да направлявате своя живот с майсторско умение.

За добър сън без кошмари психолозите съветват да помислите какво очаквате от идния ден - среща с приятни хора, подготовка за парти, наспиване и приготвяне на вкусна домашна закуска с палачинки. На сутринта си спомнете за намеренията от вечерта.

2110146547.jpg
Снимка:Thinkstock/Getty Images

Пригответе си "храна за мозъка” от бадемови ядки с мед, лимони и листа индрише. Съдържащите се биологичноактивни вещества в лъжичка от този вкусен и полезен десерт подхранват мозъка, премахнат напрежението, главоболието и засилват сърцето.

Витамините от групата В стабилизират нервната система, а те се съдържат в ядките. Кедровите ядки, наричани "зрънца на любовта” стимулира мускулната сила и основните функции на половите жлези. Кашу ядките съдържат аминокиселини, които повишават нивото на серотонин и облекчават последиците от стреса.

Обновете тялото си чрез правилен баланс на работа и почивка, за да се радвате на плодовете от вашия труд.

Поддържайте мислите и емоциите си напълно спокойни и възвишени.

Умение за справяне със стресаНаучете се да "изпускате парата” по такъв начин, че да се чувствате добре след това.

Повече по темата може да чуете от аудиозаписа "Край на хроничната умора”, публикуван в начало на поста. Това е запис на разговора ни с радиожурналиста Светослав Николов, излъчен в ефира на bTVRadio в предаването "За София” на 17 април 2014 г.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите