Оплаквахме се, че лятото започна твърде дъждовно, а сега мрънкаме заради жегите. Няма угодия! Ето 16 полезни съвета за разхлаждане, за да спите по-добре и да не досаждате на колегите с „Ох, снощи пак не можах да мигна!”.

Въздушни течения
Поставете леглото си между прозореца и вентилатора. Нека над леглото ви се вихрят циклони и антициклони.

Дишащи завивки
Чаршафите трябва да са от лека и светла материя. Оставете черните чаршафи за фотосесиите в претенциозните списания.

Възглавницата
Главата е една от най-горещите части на тялото. Махнете голямата, пухкава възглавница, която запазва тази топлина, и я заменете с нещо по-леко и не толкова обемисто.

Лека памучна тениска
Спете с широка, памучна тениска. За предпочитане е някоя по-стара, която от много пранета е станала тънка като паяжина. Може да спите и голи, но пък рискът е да се събудите в 6 часа сутринта от кратковременния хлад.

Влажна коса
Легнете си с леко влажна коса. Ще се събудите с прическа тип „невнимателен електротехник”, но пък ще сте си отпочинали.

На пода
Топлият въздух отива нагоре, така че спете колкото може по-ниско, а защо не и направо на пода.

Бутилка ледена вода
Няколко часа преди лягане сложете бутилка с вода в камерата. Легнете си с нея, ще ви разхлажда приятно.

Ледена фанелка
Легнете си с фанелка, която е била в камерата. Ефектът е кратковременен, но все пак помага да заспите по-бързо.

Ако всичко това не помогне, минете на следващото ниво...