Съвременните букмейкъри са изключително находчиви в стремежа си да привличат нови потребители, но и да превръщат настоящите си такива в лоялни клиенти на своя бранд. Само преди няколко години те направиха тотален пробив в своята индустрия, като дадоха възможност на милиони хора по света да поставят своите спортни залози от комфорта на дома си, зачерквайки физически и времеви ограничения. Но букмейкърите продължават да са находчиви и могат да дадат онова, което искат, на отделните клиенти без значение от техните лични интереси, умения, ниво и практически опит, възраст и дори пол. Абсолютно за всеки потребител на един букмейкър винаги ще се намери я уникална функция на сайта, я някой страхотен бонус, с който компанията да го задоволи и привлече към себе си. Може да се открият такива бонуси, в сайта на Нострабет, където са анализирани подробно всички налични оферти.

Защо все повече и повече жени поглеждат към спортните залози и букмейкърите?

Отдавна мина времето, в което мъжете бяха единствените посетители на сайтовете за спортни залози. Да, такъв момент съществуваше и да, жените слабо се интересуваха от залози. Но истината е, че те не се интересуваха особено много от самия спорт изобщо. С времето обаче това осезаемо се променя. Дамите започват не просто да гледат повече спортни събития, но дори да проявяват страст към конкретни отбори, да стават част от официалните им фен клубове и даже, представете си, да пускат спортни залози. Жените определят това занимание като напълно достойно и интересно и за тях самите. Защото и те обичат спорта! Защото и те намират страхотна възможност да печелят допълнителни средства от любимото си хоби. Но само това ли е причината дамите да стават все по-голяма част от редовната аудитория на един букмейкър? Всъщност не…

Дами харесват спортните букмейкъри, защото…

На първо място, тук те се чувстват в свои води, тоест наравно с мъжете. Букмейкърите са поредната сфера и място, на което могат да докажат, че не са по-малко успешни от силния пол. Това, макар да звучи като една вечна борба между половете, намира отражение в маркетинговата политика на сайтовете за спортни залози. С увеличаването на дамите сред аудиторията си, всяка компания за спортни залози, увеличава и услугите, които пряко могат да представляват интерес за тях. Така например, с всяка изминала година букмейкърите смело покачват степента на съотношение между дамските и спортните лиги в даден спорт. Нещо повече – много сайтове дори отделят специално внимание на класически женски дисциплини. Ако в миналото, залозите на художествена гимнастика или фигурно пързаляне не бяха особено популярни, днес реалността е съвсем друга. В някои букмейкъри дори виждаме специални промоции, които са насочени именно към жените. Така например, има сайтове, които пускат бонуси за 8 март или дори цели промо кампании със специални оферти за месец март, определящи го като женския месец. И с това не приключват опитите на компаниите да включат жените в своята таргет аудитория. В секциите с казино игри на букмейкърите виждаме слот игри с дамска тематика. А игрите на живо почти винаги вече са с дилъри от женски пол.

Всичко това е поредното доказателство, че за дамите има място навсякъде, че те имат умения, които могат да се мерят с тези на мъжете. И категорично, спортните сайтове за залози не са платформи, в които можем да срещнем само играчи от мъжки пол. Тук има и много регистрирани дами и техните акаунти често са сред най-активните, а в редица случаи дори и най-успешните.