.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Йога асани, ускоряващи чревната перисталтика

LadyZone.bg | преди 3 години
Сидхасана - това един от основните асани в йога изкуството. Той допринася за отпускането на тялото и ума. Както може да се досетите при спазми и запечен стомах сме под напрежение. Следователно стягаме всички части на тялото - естествена реакция, която не води до желания резултат. Затова е много важно да отпуснете тялото и ума.
Нарушеният стомашно-чревен тракт може да бъде причина за много притеснения за мнозина от нас. Затова е добре да знаем как да реагираме, така че да възстановим фукционалността на перисталтиката по най-приятния и здравословен начин.

Без лекарства! 

Невероятно, но факт - йога асаните могат да ни помогнат в случаи, когато имаме затруднения да се изходим по голяма нужда. Единствено трябва да знаем кои са те, за да ги упражняваме при необходимост. 

Истината е, че раздвижвайки тялото подпомагаме на организма да възстанови вътрешния си баланс. Йогата не само е лек срещу стрес, диспесия, подувания, но и запек. 

Представяме ви 5 пози, които може да упражнявате, когато усещате напрежение в стомаха. 

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите